Priser
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter.

Layout og levering

Rofa Design forbeholder sig ret til at justere små og store bogstaver samt tekst for produkter med personligt design, for at det valgte motiv vil ligne det viste billede så meget som muligt. 

Uploadede billeder fra kunden konverteret til sort/hvid.

Bestilling
Vi har kun mulighed for at modtage ordrer via webshoppen. Hvis du har brug for hjælp med din bestilling, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice. Hvis køberen er under 18 år, skal bestillingen udføres af en myndig.

Betaling
I samarbejde med Klarna tilbyder v fakturabetaling, ratebetaling, kontokortsbetaling og direkte betaling.
Vores fakturaer sendes via e-mail i forbindelse med, at ordren sendes fra os. Fakturaen har en forfaldsdato på 14 dage. Mere information og alle vilkår om Klarnas betalingsmetode finder du hos Klarna.se.

Ordrebekræftelse
Efter du har udført dit indkøb og vi har modtaget din bestilling, sendes en ordrebekræftelse automatisk til den e-mailadresse, som du angav under bestillingen. Kontroller altid din ordrebekræftelse, så den stemmer overens med det, du har bestilt. Tjek også din spam-mail! Hvis der er noget, der ikke stemmer, eller hvis du ikke har fået nogen bekræftelse, skal du kontakte os omgående! Når dine varer er blevet pakket, og de er på vej til dig, får du en ny mail fra os. Gem altid din ordrebekræftelse indtil du har fået pakken, så du kan afstemme den med leveringen! 

Levering
Leveringstid

Vores normale produktionstid fra bestilling til att din bestilling sendes fra os er 5-7 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med forsendelsesbekræftelse og trackingnummer, når din pakke forlader vores lager. På det link kan du følge din pakke hos PostNord inden for 48 timer. Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til vores kundeservice.
Gebyret for en normal levering er 49 kr.
Ordrer over 500 kr leveres fragtfrit.
I højsæsonen kan leveringstiden være længere, hvis der er høj belastning.

Express levering
Hvis du bestiller inden kl. 12.00, sender vi din pakke den førstkommende hverdag.  Gebyret for at få din pakke lidt hurtigere er 109 kr. I højsæsonen fjerner Rofa Design muligheden for ekspreslevering.

Hent hos Rofa Design
Dine varer produceres i løbet af 5-7 arbejdsdage, og de kan hentes hos os, når de er færdige. Du får en SMS, når du kan hente pakken hos os. Gebyret er 0 kr.

Hjemmelevering
Dine varer produceres i løbet af 5-7 arbejdsdage, og de sendes til din dør.
Du kan selv bestemme, hvordan du vil modtage leveringen. Du får en besked via e-mail eller SMS med et link, hvis leveringen er på vej. Det vises også i PostNord App. Du kan nemt vælge i appen eller på hjemmesiden. Læs mere på PostNords hjemmeside
Gebyret for hjemmelevering er 99 kr.

Leveringsmåder
Vi sender din pakke med PostNord, og du kan vælge den levering via posten, der passer dig bedst. Leveringstiden er 1-2 arbejdsdage. Når pakken er blevet leveret, og du kanhente den, får du en besked via SMS Efter 7 dage får du en besked i din inbox. Hvis pakken ikke er blevet hentet i løbet af 14 dage, sendes den automatisk tilbage til Rofa desig n. Når vi igen sender dine varer, pålægger vi et håndteringsgebyr på 350 kr.

I PostNords app eller på PostNords hjemmeside kan du følge din levering og holde dig opdateret om forsendelsen.

Reklamation
Hvis du opdager skader på pakken på udleveringsstedet, skal du ikke tage pakken med dig. Kontakt os, så hjælper vi dig med en skadesanmeldelse til PostNord. Vi sørger for, at du omgående får tilsendt en ny ordre. Dette gælder selvfølgelig også, hvis du først opdager skaden, efter du har åbnet pakken. 

Vi stræber altid efter, at du vil være så tilfreds som muligt, når du køber hos os. Hvis du af en eller anden årsag ikke er tilfreds med din vare, skal du kontakte os hurtigst muligt, så hjælper vi dig! Du kan kontakte vores kundeservice via e-mail [email protected]  eller via telefon +46 8-530 434 10 (bemandet med svensk- og engelsktalende personale).

Du har i henhold til distanceaftaleloven ret til at returnere dine bestilte, fejlfrie varer uden at angive en årsag, den såkaldte fortrydelsesret. Der skal gives besked om dette snarest muligt, senest fjorten (14) dage efter varen blev modtaget.

Returnering af varer:
Varer, som returneres til Rofa Design, må ikke være brugte og de skal være i originalemballagen.
Køberen skal stå for omkostningerne ved returforsendelsen. Fragt og eventuel ekspresgebyr tilbagebetales ikke. Ved en godkendt returnering af varer, hvor der er en aftale om tilbagebetaling, vil beløbet blive tilbagebetalt via klarna.


For yderligere oplysninger om, hvordan klarna håndterer tilbagebetalingen, kan du klikke på det følgende link: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/csc/tilbagebetaling/

Bemærk at produkter med personligt tryk/broderi/print/indgravering ikke omfattes af fortrydelsesretten i henhold til 2 kapitel 11§ 3p i Distance & hjemmekøbsloven. Se Lov (2005:59) om distanceaftaler og aftaler uden for virksomhedslokaler.

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i produktbeskrivelsen og prisfastsættelser.

Cookie- og privatlikspolitik
Hos Rofa Design AB betyder databeskyttelse og datasikkerhed meget. Nedenfor ses vores retningslinjer for behandling og beskyttelse af dine personlige data.

Cookies
Den aktuelle teknologi giver os mulighed for at udforme vores hjemmeside individuelt efter kunderne. Cookies er tekstfiler, som indeholder information, der identificerer gentagne besøgende i det tidsinterval, de besøger vores internetsider på, dog kun mens de er koblet på internettet. Cookies gemmes på computerens harddisk, og det er helt ufarlige. Det er ikke muligt at indhente dine personlige oplysninger fra cookies på vores internetsider. Cookies sparer dig for at udfylde de samme oplysninger flere gange,, gør det nemmere at navigere til specifikt indhold og hjælper os med at identificere særligt populære områder i vores online sortiment, hvilket omvendt hjælper os med at optimere vores internetsider efter dit behov.

På rofa.dk anvendes cookies med henblik på at optimere hjemmesiderne og deres funktionsdygtighed, og dermed gøre besøgene så enkle som muligt. Du kan når som helst slette cookies fra din computer. Hvordan du gør dette, afhænger af din browser.

Hvordan beskytter vi dine personlige oplysninger?
Når du udfører en bestilling, overføres personlige oplysninger til os. For at disse ikke skal havne i de forkerte hænder, krypterer vi dem med SSL-metoden. Det er aktuelt den mest anvendte og sikreste overføringsmetode på internettet. Den anvendes hver gang, følsomme oplysninger overføres.

SSL (Secure Socket Layer)
Med SSL (Secure-Socket-Layer)-metoden beskyttes de oplysninger, som en kunde sender til en virksomhedsserver via internettet. SSL giver en trippelbeskyttelse:
- De oplysninger, der skal overføres, krypteres.
- Det sikres, at formularen kun kan sendes tilbage til den server, som den åbnes fra.
- Det kontrolleres, at data modtages i komplet og uændret form.

Logstatistik
Vi bruger logstatistik hos rofa.dk. Dette indebærer, at et statistisk system opsamler oplysninger, som kan give en statistisk oversigt af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvilke hjemmesider, de besøgte. Logstatistikken anvendes kun med henblik på at optimere rofa.dk.

Behandling af bestillingsoplysninger og personlige oplysninger
I forbindelse med din bestilling godkender du, at vi opbevarer og anvender dine oplysninger i vores virksomhed til at gennemføre og levere den service, som du forventer fra os. Vi registrerer altså kun disse oplysninger for at vi kan levere dine varer. Disse oplysninger skal i henhold til revisionsloven gemmes i 7 år. Derefter slettes de i deres helhed.

Dine bestillingsoplysninger gemmes i Rofa Designs ordresystem. Hvis du vil have en papirkopi af de oplysninger, som gemmes, kan du udskrive din ordrebekræftelse. Den vises på skærmen, når du har sendt din bestilling. Der bliver også sendt en bekræftelse til den e-mailadresse, som du har angivet i din bestilling. Rofa Design garanterer, at alle gemte personlige oplysninger om dig behandles fortroligt i henhold til GDPR (General Data Protection Regulation). Vi gemmer kun de oplysninger, som vi har brug for til at kunne udføre din bestilling.

Du har i henhold til GDPR ret til at få de oplysninger, som vi har registreret om dig. Hvis du anser dem for at være forkerte eller irrelevante, kan du bede om at få dem rettet eller fjernet fra vores kunderegister. Kontakt gerne vores kundeservice, så hjælper vi dig.

De oplysninger, du giver om dig selv, anvendes af rofa.dk og vores samarbejdspartnere til betaling og levering. Vi samarbejder med en række andre virksomheder, som gemmer og behandler data. Disse virksomheder behandler udelukkende oplysningerne på vores vegne, og de må ikke anvende dem til deres egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller lande, som kan beskytte dine oplysninger. Vi garanterer, at ingen oplysninger om dig vil blive solgt eller overført til tredjeparter. Rofa.dk anvender oplysninger fra kunderegistret til at håndtere ordrer og generere statistik for at tilpasse hjemmesiden til dig som kunde. Du kan også abonnere på vores nyhedsbrev.  Du kan til enhver tid afbryde dit abonnement, enten via linket i nyhedsbrevet, eller ved at kontakte vores kundeservice.

Dine rettigheder:
Adgang til dine personlige oplysninger - Du har ret til at anmode om at få en bekræftelse fra os om, at vi behandler personlige oplysninger vedrørende dig, samt i så fald at anmode at adgang til de personlige oplysninger, som vi behandler om dig, et såkaldt registerudtræk.
Anmode om rettelse - du har ret til, hvis du mener, at en oplysning om dig er forkert eller ufuldstændig, at anmode om at få oplysningen rettet.
Tilbagekalde samtykke - I den udstrækning, som vi behandler dine personlige oplysninger med dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde dit samtykke til behandlingen med øjeblikkelig virkning.
Modsætte dig en behandling, som støttes af en interesseafvejning - Du har ret til at modsætte dig behandlinger, som udføres på grundlag af en interesseafvejning, hvor du har personlige motiver, som berører situationen. Vi kan dog stadig behandle dine oplysninger, til trods for, at du har modsat dig behandlingen, hvis vi har tvingende berettigede motiver for behandlingen, som opvejer integritetsinteressen.
Sletning - Under visse omstændigheder har du ret til at få dine personlige oplysninger slettet, f.eks. hvis behandlingen udføres på grundlag af et samtykke, og du tilbagekalder det. Dette gælder dog ikke, hvis det f.eks. er et lovmæssigt krav, at vi gemmer oplysningerne.
Begrænsning af behandling - Du har ret til at anmode om, at behandlingen af dine personlige oplysninger begrænses. Hvis du anmoder om, at dine oplysninger skal begrænses, kan det imidlertid medføre, at vi kan kan opfylde vores eventuelle forpligtelser til dig i den periode, hvor behandlingen er begrænset.
Dataportabilitet - du har ret til at få en kopi af de personlige oplysninger, som vedrører dig, i et struktureret format (dataportibilitet), så du har mulighed for at overføre dem til en anden virksomhed, hvis du vil det. Retten til dataportabilitet, til forskel fra retten til registerudtræk, omfatter således kun oplysninger, som du selv har givet os i hænde, og som vi behandler på visse lovmæssige grundlag, f.eks. en aftale med dig.
Hvem kontakter jeg, hvis jeg har spørgsmål? - Hvis du har spørgsmål om vores behandling af dine personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os. Du skal henvende dig til vores kundeservice med dine spørgsmål. E-mail [email protected] (svensk og engelsk), så hjælper vi dig.

 

Produceret af: Wikinggruppen

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn